Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ανανέωσε ο Γουδουλάκης στον Πανιώνιο

Ο Φανούρης Γουνδουλάκης ανανέωσε το συμβόλαιο του με τον Πανιώνιο και έτσι οι Κυανέρυθροι ολοκλήρωσαν την πρώτη τους κίνηση για την σεζόν που έρχεται. Ο 28χρονος μέσος που βρίσκεται στην ομάδα από τον Ιανουάριο του 2004 είναι ο πιο παλιός ποδοσφαιριστής στα Κυανέρυθρα αποδυτήρια και υπέγραψε για δύο ακόμη χρόνια στον Πανιώνιο. «Σε αυτή την απόφασή μου το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που μέτρησε ήταν το συναίσθημα. Ο σύλλογος βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της ιστορίας του και θέλω και εγώ από την πλευρά μου να τον βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις. Θέλω να ευχαριστήσω, τόσο την διοίκηση, όσο και την τεχνική ηγεσία, τον προπονητή μας, Τάκη Λεμονή και τον team manager, Γιώργο Δέδε, γιατί μου έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πόσο με ήθελαν στην ομάδα. Είναι μία περίοδος κατά την οποία δεν μπορούμε να μιλάμε για στόχους. Αυτό που πρέπει να ξέρει ο κόσμος είναι ότι εμείς οι ποδοσφαιριστές θα δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Ειδικά αυτή την χρονιά, είναι αναγκαίο να βρεθεί ο κόσμος δίπλα μας και να μας στηρίξει».