Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Εκλεισε την πόρτα της ΠΑΕ ο Λιανός


Σε απολογιστική συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης 18 Μαΐου ο Ηλίας Λιανός για τα θέματα που αφορούν το τμήμα μπάσκετ του Πανιωνίου αναφέρθηκε και στο ποδόσφαιρο. Συγκεκριμένα μίλησε για τον πρόεδρο της ΠΑΕ Γεράσιμο Βεντούρη και απάντησε για όσα του μετέφεραν πως ειπώθηκαν σε διοικητικό συμβούλιο των «κυανέρυθρων». «Οταν ρωτήθηκε ο Γεράσιμος Βεντούρης για το ότι δεν επικοινώνησε μαζί μου για τα θέματα του ποδοσφαίρου η απάντηση του ήταν πως δεν το έκανε διότι είχα πλησιάσει μόνος μου τον Μαρινάκη για να πουλήσει ποδοσφαιριστές στον Ολυμπιακό το διάστημα που είχε ασχοληθεί με την ΠΑΕ. Ευτυχώς για εμένα το διάστημα που ασχολήθηκα με το ποδόσφαιρο ήταν μικρό και είχαν δίκιο εκείνοι που μου έλεγαν να μην το κάνω. Δεν πρόκειται να το ξανακάνω. Αυτά που είπε ο Βεντούρης ήταν ψέματα, ποτέ δεν έχει γίνει τέτοια επαφή. Επαφές είχαν γίνει από άλλους και δεν είχαν καμία σχέση με εμένα».
Ο Ηλίας Λιανός μίλησε και για την υψηλή κριτική που δέχθηκε όλο αυτό το διάστημα που διοικεί την ομάδα μπάσκετ του Πανιωνίου. «Εχω βαρεθεί όλους του παλιούς Πανιώνιους που δεν έχουν βάλει ποτέ το χέρι στην τσέπη να βγαίνουν και να κατηγορούν συνέχεια εμένα και τον Τσακίρη. Να διαλαλούν τα Πανιώνια ιδανικά και τις αμπελοφιλοσοφίες τους χωρίς κανείς από αυτούς να έχει κάνει κάτι ουσιαστικό για τον σύλλογο».